Skriver om allt som faller mig in, mestadels oväsentliga ting.

söndag 11 november 2012

hmhmhm

trots att jag känner mig superless på att festa, önskar jag fan att jag vart i sthlm i helgen för att fira Rosas 18-års dag! </3

Dillefest i fredags, alla verkade ha kul utom jag, så jag sov i köket för att inte dra ned stämningen för andra, typ(chips var gott iaf). Gick väl mest runt och nojjade över fulla männsikor och deppade over all skit jag bär inom mig liksom, nej, en lååång paus från festande behövs nog, det är liksom inte lika roligt längre. Alla säger ju att det blir så, efter några utgångar efter 18-årsdagen så blir det faktiskt tjatigt, och sen finns det ju inget som riktigt levt upp till Shanghai heller.
Idag tog jag i alla fall tag i livet (som fan!) Har städat och diskat, ridit två dagar i rad, pluggat och tränat rejält, och mår helt enkelt bra nu. Segar och väntar på att Solsidan ska komma ut, saknar mina päron lite, och tänker hur mysigt det hade varit att vara hos dem och titta ut över en skimrande stad.

I östersund öser regnet ned, hade behövts lite snö för att lysa upp de allt kortare dagarna, men man får väl skylla på den globala uppvärmningen. Imorn börjar ännu en fullsmäckad skolvecka, och jag har ingen frukost... Jobbigt det där med att planera maten ibland ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar