Skriver om allt som faller mig in, mestadels oväsentliga ting.

lördag 1 december 2012

Hej mitt vinterland

För kallt ute är det! Och snö, mysfaktorn är hög! Lyckades dessutom undvika förkylningen som bara nästan slog till i veckan, så imorgon ska jag ta en härlig springtur i snölandskapet <3

Massa julklappar måste börja köpas också, lika knepigt varje år, både inspirations- och pengarmässigt! Ska fira jul med familjen i lägenheten, lite trist kanske, inte riktigt tradiotionsenligt nånstans, inte för att traditioner tillhör vanligheterna för oss. Känner att lite kyrka och gudstjändst hade behövts för att spä på julkänslan lite mer, att sjunga julsånger för mig själv är inte så jättegivande ;)

Och å kunde jag inte låta bli att köpa Martin Stenmarcks julskiva, min stora kärlek sedan barndommen ju! Hög mysfaktor med hans honungslena stämma med orkesterbakgrund. Blir ju som lite kär på nytt!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar