Skriver om allt som faller mig in, mestadels oväsentliga ting.

måndag 31 december 2012

100

Typ en vecka sen sist, och livet är som det är...

Ikväll blir det mat och nyårsfirande med lite folk, helt sjukt att det snart är 2013!! Tiden går undan, snart är det studenten, och efter det massa vägskäl att gå igenom. Men jag har en plan nu, litegrann, tror jag. Det är bra. Ska bara ta tag i det också.

Hur var då 2012, året då världen skulle gå under? Jag har haft många lyckliga stunder, har tvivlat på mig själv, jag har skrattat så att jag gråtit, hatat mig själv, älskat mig själv, grävt ned mig i olycklighet, men genom den även funnit acceptans och hittat den jag kanske är, just nu i alla fall. Mycket har hänt, mycket har känts, tårar och skratt och fina minnen, men även känslan av att så mycket är fel och snett. Jag har nog haft det bästa året i mitt liv, med insikt om vad som egentligen räknas och spelar roll, men trots det välkomnar jag 2013 med ett leende, för 2013 är året av möjligheter, då allt tar fart, och då jag ska ta chansen att göra som jag verkligen vill.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar