Skriver om allt som faller mig in, mestadels oväsentliga ting.

måndag 26 mars 2012

cravings

ååååh vad jag är sugen på massa gott! Helt sjukt alltså. Igår var det typ glass och nachochips jag skulle dödat för att få äta med gott samvete, men efter att ha tittat på massa inspirerade recept har jag gått över till mat-sidan istället. Typ rödbets- och chevresallad med rökt lax.. eller lins- och spenatsoppa.. åh jag vill bara göra massa god mat och MOFFA!

Ser faktiskt fram emot nästa år, att bo själv och laga massa storkok med nyttig och god mat. Blir liksom enklare att styra kosten (och suget) när man väljer själv vad man äter. Då jäklar ska jag bli ännu nyttigare, det ser min nyinsamlade receptsamling på massvis av recept till! ;)

1 kommentar:

  1. Du är så duktig hela tiden! :) Själv sitter man och äter choklad och orkar knappt gå till köket ;)

    SvaraRadera