Skriver om allt som faller mig in, mestadels oväsentliga ting.

onsdag 9 maj 2012

lllllll

kokosomelett med kanelgrädde till frukost blir mitt sätt att tagga till Nationella i engelska, hördelen, blöh. Nyttigt och gott, efter dålig mat igår. Önskar jag hade världens självdiciplin och höll mig undan dålig mat. Eller ännu enklare hade det varit om jag tålde kolhydrater och inte blev fet av det, vilket egentligen är en väldigt värd anledning att skippa dem.
Jaja, igår, när jag inte fick komma till skolIF och gymma, gjorde jag det hemma istället. Supereffective ^^ #Feelsgood, lite variation i träningen alltså. Synd att gymkort är dyrt och att bussarna går skitdåligt, annars skulle det vara en bra investering till nästa år alltså.

Vädret är ju jäkligt fantastiskt, efter snöstorm i helgen var det solig vår en dag, nu är det regngrått utanför fönstret. Längtar till varmare, finare breddgrader. Eller så skulle jag också kunna tänka mig att rocka Sthlm med Rosa ;)

Men nä, Shanghai ska det vara, mindre än två månader kvar..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar