Skriver om allt som faller mig in, mestadels oväsentliga ting.

fredag 18 maj 2012

yöööööööbb

tar vara på långledigheten och tjänar lite pengar. Jobbar alltså i skolstallet, vilket är najs eftersom att jag av någon outgrundlig anledning är pank. Måste bero på stora mängder mat som trängs på min kylhylla, i skafferiet och frysen. Och så flyttar jag ju snart, så jag borde väl börja äta och inte bara handla också...

Vädret varierar, och när det är sådär underbat, jämtländskt vår/sommarfint gillar jag det faktiskt. Nästan, men bara nästan, så att jag tycker om Sverige igen då. De där stilla, varma kvällarna, lukt av gräs och varm häst, ljuset av en nedgående sol, smaken av jordgubbar och grillmat när man sitter i stugan..
 Minnen som från ett annat liv, inte troligt att det återvänder, men att minnas, är väl bra?

Hur som haver packar jag oändligt mycket höpåsar, och klappar på hästar och tar på och av eksemtäcken. Något som är ett under är att manikyrerade naglarna från kina fortfarande är i toppskick, najs.

OHERREMINGUD! Om typ en månad är jag typ halvt påväg till Kina igen :D

Mina fiiina naglar när de var nya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar