Skriver om allt som faller mig in, mestadels oväsentliga ting.

söndag 3 juni 2012

.

Städhelg, detta. Imorgon är det huskoll, och ska väl dessutom flytta lite grejer till nya placet nu när Saras syrra och mamma kan sponsra med bilkörning ^^ Eftersom att jag tar tåget hem efter skolavslutningen, kan jag inte ha så mycket grejer, närmare bestämt endast två väskor... Så får hoppas att allt viktigt får plats(vilket det inte kommer att göra) =.=

Annars så har jag spenderat helgen med att sova! Av helgens 48 timmar sov jag nog bort typ 26... extremt mycket, alltså. Har iofs mått väldigt dåligt, förkylning eller allergi, who can tell the difference? Sen att det känns värre av att ligga i sängen hela dagen är en annan aspekt på saken.. menmen, händer sällan så det är väl värt det hehe..

Sen måste jag kirra praktikplats till hösten, när jag kommit hem från Kina, och anmäla mig till den där Mandarinkursen jag vill gå i höst.
Imorgon åker hästen min, och trots höstvädret denna vecka är ju fan sommarlovet på g <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar