Skriver om allt som faller mig in, mestadels oväsentliga ting.

torsdag 20 december 2012

end of the world

blir spännande att se om man vaknar upp till en apokalyps imorgon.. Det är ju liksom redan imorgon i många delar av världen.

Hemma i stockholm nu till slut. Har kört bil i över tre timmar idag, och är helt slut i huvudet. Mycket nytt, men roligt är det!! Var så trött att jag skippade springturen som stod på schemat och nästan-sov till Jul med Ernst, innan jag tog en dusch och förflyttade mig till min kära säng. Frågan är om jag kommer sova hela natten om jag somnar nu?? skulle vara skönt med en rejäl natts sömn innan uppstigning kl 6 imorn och körlektioner och risketta på det..

Ja det är mitt ytterst intressanta liv, pusshej

(Är så lycklig över att vara här igen <3)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar