Skriver om allt som faller mig in, mestadels oväsentliga ting.

tisdag 15 januari 2013

assåååh

jag är hemma från skolan. Varför? Jag har stukat fotjäveln. Anledningar till att detta av diverse olika anledningar suger:


  • Idag skulle jag påbörja nästa del av mitt löpträningsprogram
  • Imorgon på idrotten ska vi ha fystest som jag verkligen inte vill missa
  • Jag bor 1 fucking km från skolan, så tar mig inte dit när jag inte ens kan stå på foten.
  • Smärtan gjorde så att jag knappt kunde sova.
  • Jag märkte inte ens när jag fick den förbannande stukningen
  • Det har inte blivit bättre med vila
  • Tänk om det är en fucking spricka i foten?!?!? Skulle dö och bryta ihop och dö igen. Vad fan gör man då?
  • Jag kan inte stödja på min jävla fot
  • asså så jävla tråkigt att ligga handikappad i sängen rastlöööös ååååh!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar