Skriver om allt som faller mig in, mestadels oväsentliga ting.

fredag 8 februari 2013

already that feeling

om två månader har jag just kommit tillbaka från min nästa shanghai-resa. just sayin. precis samma känsla som sist, javisst längtar jag som fan, jag har redan den där totala lyckan och nöjdheten groende i hjärtat, men fan asså, jag vill ju inte åka, eftersom jag vet hur olycklig jag kommer att känna mig när jag ännu en gång måste åka tillbaka. det håller ju inte. aja, måste ta det som det kommer, vara glad över all möjligheter och upplevelser jag kommer möta, denna gång med fina Roosa vid min sida :) Blir väl bara mer målmedveten att komma ifrån sverige om inte annat.
 Åh alltså, känslan. den är så svår att beskriva. men att gå där på gatorna, så anonym bland miljoner, en del av helheten, men samtidigt utanför, bara se livet, ljuset, likheterna och olikheterna, samhörigheten i allt. det gör ont att sakna det.

precis så är vi. japp.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar