Skriver om allt som faller mig in, mestadels oväsentliga ting.

måndag 20 maj 2013

tonight I'm gonna dance for all that we've been through

but I don't wanna dance, if I'm not dancing with you

så går dagarna, och jag närmar mig student med stormsteg. känns helt ok nu, och allt känns ok generellt också. Saknar Seifur, extra mycket fina kvällar där en stillsam barbackatur hade varit perfekt.
Ner till sthlm efter studenten, sen sommarjobb i Finland tilsammans med Roosa från första juli. Sen då? Wish I knew, det hade vart så skönt att faktiskt känna att jag vill någonting, men nu känner jag mig bara så oambitiös, cold, paralyserad. Var finns passionen för något alls, för livet?
Vet ingenting om vart allt leder, och det gör mitt hjärta tungt. Vet ingenting om vart jag vill ledas heller, kanske det är det som är värre.

Konstigt, att sommaren är här, att jag ibland sprudlar av glädje och lycka, men samtidigt är hjärtat tyngre än någonsin, jag kippar efter andan utan framgång och allt egentligen känns som ett grått töcken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar