Skriver om allt som faller mig in, mestadels oväsentliga ting.

lördag 10 mars 2012

10/3 2012

Hur kommer det sig att jag blir så slut och jämt har huvudvärk, när jsg faktsikt är ute på dagarna? Det är liksom tvärt-omeffekt, tycker jag. Hemresa mot dille närmar sig, skolveckan börjar ju faktiskt snart. Imorgon bitti bär det av med buss till Luleå där vi ska hänga som de coolingar vi är, innan nattåget går vid sjutiden. 

Idag har vi varit ute i det fantastiska vädret på pimpelpremiären, jag som inte ens fått fisk när jag metat lyckades ju faktiskt få upp en liten firre. Och lite smånaffs på det, *proud*
Underbart väder, verkligen, nån enstaka minusgrad, litelite blåst och strålande sol. Då känns det finfint!

En liten bildbomb från min vecka i Junosuando ^^

Snö finns det iaf, till skillnad från Dille, där det uppenbarligen varit töväder
Norrmejerier only!

Uppdrag tunnbrödsbak

Mä Huckle å allt ;)

Tjusiga vyer!

Fikapaus på skidtur..

.. och på skoterfärd


Pimpelfiske var det här!

Även här, fast med en lite mer passiv strategi ^^

Firren! ~~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar