Skriver om allt som faller mig in, mestadels oväsentliga ting.

tisdag 13 mars 2012

Detox á la Pau

Påbörjar uppdrag rena kroppen efter massa gott på sportlovet. Smuttar på ett glas citronvatten (vatten i massor är bra!), och imorse tog jag en äppelcidervinäger-shot. Som ger kväljningar. Men som förhoppningsvis är bra mot, säg t.ex. sötsug som jag lär ha... Totally whort it, alltså.

Tiden går som långsammast när man vill att den ska gå fort - Om drygt 2 veckor börjar jag resan mot Hong Kong <3 En stor ljuspunkt i min vardag, må jag säga ;) Och tills dess måste ju kroppen kännas fräsch! (Hoppas på att min för tillfället inte-så-bra-hy ger med sig också...)
Har en huuuuur lång lista som helst, fylld med saker jag måste göra, vilket känns smått stressande, men med min effektivitet igår hanns en del med då: Trots ett försenat tåg från Luleå hann jag med att rida båda mina fina pollar på förmiddagen, så att jag hade eftermiddagen fri till att börja tvätta massor av kläder, åka och handla lite  nyttig mat, ta en superduperhärlig springtur och en lång dusch. Frisk tjej nu alltså, och en sovmorgon på det gjör mig faktiskt taggad på den korta skoltiden jag har framför mig innan nästa ledighet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar