Skriver om allt som faller mig in, mestadels oväsentliga ting.

lördag 24 mars 2012

I wanna see, what it's all about

Våren börjar ju verkligen vara här nu. Härligt, trots lera och vattenpölar överallt.
Börjar sakna förra påsklovet, sådär litegrann. Det är något med att åka genom europa på somriga vägar och känna sig tillfredsställd med livet i stort. Den där känslan av att framtiden är ljus. Det är den väl nu också, men drömmen om sommar-Tyskland för drygt ett år sedan stärkte den känslan, då i alla fall.
Någon gång i mitt liv måste jag åka på cykelsemester i Tyskland, ännu en sak att sätta på listan över saker att göra innan jag dör, antar jag :)

Lite gamla bilder, som liksom får mig att må sådär härligt igen och sakna alla de ställen jag haft privilegiet att besöka med mina föräldrar.



Här minns jag att jag var så glad och lycklig, en fin kvällspromenad i Tyskland


Warszawa har som en viss charm med sin tomhet och smutsighet. Lär vara topp två efter Finland på länder jag besökt flest gånger i mitt liv.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar