Skriver om allt som faller mig in, mestadels oväsentliga ting.

söndag 18 mars 2012

what's going on

Imorgon ska vi ut på vinterfärd med allt vad det innebär, skidor, bivack-sovning och stormköksmat. Jag har inte ens börjat tänka på att packa hihohehe. Mindre bra, problemet består verkligen av vad man ska packa? Inte för kallt, men inte för varmt heller, eftersom att det är vårväder ute. Inte för mycket grejer, det är jobbigt. Har verkligen beslutsångest, så jag får väl skjuta upp det till imorgon bitti ;)

Everything seems to work out with my little horse, atleast. Ser  ut som att hon kommer komma iväg på försäljning den 26, så innan jag hinner åka. Skönt.
Ooooch att bero på packa, måste jag fundera ut vad jag ska packa med till Kina också.. Iiiiiiiiih, snart smäller det!<3
Egentligen borde man ju resa med tom resväska, men grejen är att jag har så mycket kläder, och tänker jag efter, behöver jag väl inte köpa så mycket kläder.. Så jaa.. får se hur varmt det är i Hong Kong och Shanghai, det lär vara lite skillnad, och vad ska man då ha på sig..? JA, det är väl mitt största problem just nu, vilket iof är rätt skönt ;) Allt fler grejer går att bocka av på min oändliga att-göra-lista, det är ju också bra, så nu vill jag bara att planet ska gå!
Stolleverans??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar