Skriver om allt som faller mig in, mestadels oväsentliga ting.

måndag 23 april 2012

Gathering the thoughts... again

Resans bästa...

Köp



















Köpte ju såklart maaaassa kläder.. men alla är ju lika fina! ;) Alla CD-skivor har redan skänkt mig mycket glädje, synd att jag inte hittade dem jag ville ha allra mest, typ JPM och Wei Chen


Upplevelse

Spårvagnsfärd i Hong Kong var rätt mysigt(annars var det mesta där rätt lame). Nej men det är väl rogivande och spännande att se på allt liv där uppifrån..:)





















Men allra mest njuter jag ju av att gå på Shanghais smågator <3


Utsikt


Ja, kapsyltornet är ju ganska högt... och NattShanghai är ju jäkligt fint...

Mat

Kycklingfötterna, definitivt! Knastrar så härligt i tänderna... Hehe, skämt åsido.



Dessa dumplings var ju rätt goda! Annars var det väl inget extraordinärt jag åt...


Dryck
Här finns det ju desto mer att välja på.. typ vattenmelonjuice :D (Xīguā zhī), Starbucks iced coffe.. mm.. men allra bäst är på bilden, nån skum milkshake med jordnötssmör, typ dögod ;) Måste komma ihåg att göra den nångång!

Engrish
Unrecyclable... nej, bara nej.

 Egobild :D




















Herremingud, ni skulle bara vea hur många det finns(jag ser ju rätt ok ut på de flesta) Här: Nyfärgat hår, ny, grön tunika, färglinser och läppstift ^^

Flirt
(Samma rubrik som förra gången, men shit the same;)
Kan ju hända att det är omöjligt att välja en, jag menar, bartendern var fortfarande superdupersöt, poolkillen i HK var ju rätt snygg, om än kort, och snyggingen vid nån vägkorsning i HK var också.. intense. Kan jag inte bara typ.. få allihopa? (a)


Bild













Okay, säkert inte den allra bästa, menmen. Utsikten ovanifrån i HK var ju också rätt ok...<3

Låtar
Det blir ju liksom alltid ett soundtrack till en resa, låtar som man kommer minnas saker till resten av livet..
BigBang - Fantastic Baby
MBLAQ - Mona Lisa
HIT-5 - Say You Love Me Again
T-ARA - Bo Peep




Allt som allt... klart att det var än fantastisk resa, vad annat kan man förvänta sig, vad annat kan man svara när någon frågar? Men det är som nästan för bra, jag har ingen längtan att återgå till vardag igen, och trots att det bara är två månader innan nästa resa(hoppas jag), känns ens det svårt att härda ut. Är det så här det känns att vara kär?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar