Skriver om allt som faller mig in, mestadels oväsentliga ting.

måndag 9 april 2012

left it all behind

Usch, försöker verkligen att undvika att tänka på att jag åker tillbaka till Sverige om mindre än en vecka. Tiden går olagligt fort, och jag kommer sakna allt alldeles för mycket.

IDag har jag tränat med min mammas PT, vilket grundar för en träningsverk från helvetet imorn. Aja, då behöver jag kanske inte ha så dåligt samvete för den där chokladen jag åt nu på kvällen för att muntra upp mig efter en liten eftermiddagssvacka.

Annars har jag haft några shoppingdagar, uttröttande med allt prutade. Igår hamnade vi dock på ett intressant ställe vart vitingar verkade ovanligt, och dagen i ära var jag ju skitsnygg, så det kändes ju bra. (all eyes on me, lixom) Idag vart vi lite lurade av nån kinesisk tjej med aggressionsproblem, så imorgon ska vi dit och peka finger åt henne, typ. This is China, vad ska man göra åt problemen?

Sen är jag typ jätteblond efter frissan igårkväll, verkligen gulblond. Askblond toning, nästa? Äh, lite makeover har väl ingen dött av, matchar väl fint till min fantastiskt läckra tatuering, som jag faktiskt är superdupernöjd över. Sedan att det inte gjorde alls så ont som väntat, är väl bara ett plus?

Vit kant som snart bleknar bort runt tecknen, för att det ska vara extra skarpt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar