Skriver om allt som faller mig in, mestadels oväsentliga ting.

torsdag 26 april 2012

total fan-girling moment

SÅ. Nu tar vi och ignorerar det faktum att jag borde gjort historieläxan under min långa sovmorgon? (Jag kan ju skylla på att typ.. Dongho åt upp den? ;)
Nu ska jag göra något som jag börjat göra allt oftare.. FANGIRLA! :D
Fööööör imorse släpptes U-KISS(<3) nya MV!

ALLTSÅ HOLY GOD! Vilken början! Och vilken awesome låt! Lite nytt sound sådär!
När blev Dongho så snygg?(0:15) Nu kan jag ju inte ogilla honom längre...(Snarare blir han nr 1 på listan..)
Och Eli i blont hår, gullit och superdupersexigt på samma gång! OCH KISEOP I RÖTT HÅR! Oh God! *dead* Det är väl ett lika bra val som det nyfunna självförtroendet han har, helt plötsligt har han Swääääääg.
Och Kevin med sin extremt förföriska blick genom hela videon <3 Nja, tar tillbaka det där om Dongho, Kevin är nog alltid number unos :D
I övrigt övveraskar låten mig, dubstepfeeling var det ju iofs sagt att det skulle vara. Saknar lite stilen som de hade i Neverland, but I guess things change, perhaps for the better?

Oh U-Kiss, aldrig kan ni göra mig besviken med er awesomeness!

Sorry för utbrottet, nu ska jag plugga Historia, aka, låta k-popen förstöra mitt liv och kolla på DoraDora sådär hundra gånger till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar