Skriver om allt som faller mig in, mestadels oväsentliga ting.

tisdag 24 april 2012

was that my heart aching?

Lång chill sovmorgon och en bra ridlektion på det. Lilla Júni som jag red var lugn och trevlig, och jag lyckades få in ett par riktigt trevliga galoppfattningar också. Ändå suger allt.. Nej kanske inte så allvarligt, men humöret är på botten. Och jag är så himla trött. Jag fattar inte, jag äter, sover och motionerar riktigt bra, oftast, men ändå är jag så trött? Ovärt. Lite gråt-attacker på det så blir ju dagen inte annat än awesome, yay liksom.

Tog ett ridpass på Seifur, ut i skogen och lunka med lite musik i lurarna. Det behövdes. Det är ju faktiskt rätt jobbigt att inte ha enkelrum ibland.
Nya tag imorgon, eller någon annan dag? Solen skiner och vädret är fint, men jag har bara inte lust att vara glad. Vad är detta för svacka?

Ännu bättre dessutom, nationella prov imorgon i Svenska B, ska sitta och skriva.. heeela dagen.
What, you can't see my happy smile through all the rainbows, cotton candy and pink unicorns I've puked all day?

Att bero på rosa enhörningar.

















This pic makes no sense, But it made me smile for a moment.


(Maybe I need someone who can just wipe away my tears and really ask me what's wrong?)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar