Skriver om allt som faller mig in, mestadels oväsentliga ting.

måndag 15 oktober 2012

adagio

Min iPhone fuckar ur, och jag har inga papper kvar om garanti, kul liv!

Aja, med lite klassisk musik så här på kvällen hoppas jag på att kunna somna i tid ikväll, inte gick det igår i alla fall.. Skolfoto imorn, vill ju kunna se Ok ut.. (Oppa Dille Style!!)

Ja annars då? Det rullar, biljett till stockholm bokad inför höstlovet, inte billigt, men värt, saknar det redan, där har jag ju lite fler vänner om inte annat (Jihooo). Och så saknar jag att få klä upp mig, och att äga dansgolvet, och have all eyes on me (Fast vänta, då är det shanghai jag ska till väl?)
Om inte annat är det ju fint att spara in lite pengar på att inte gå ut, inte för att jag är så värst slösaktig ändå, men desto bättre blir det sen!

Lagade typ världens mest failade kycklinggryta idag, kändes bra asså, så himla äcklig, men har en matlåda med det som jag måste äta.. mat är ju alltid mat!

Kan den där telefon-jvln återställa sig klart så att jag kan få soooova?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar