Skriver om allt som faller mig in, mestadels oväsentliga ting.

torsdag 11 oktober 2012

never speak up

Blir så irriterad på den där matten. Igen. Det tar så mycket energi att vara dum i huvudet ;)
Haft en dag med kiropraktorprat på djursjukvården, och hästämnen efter det. Konstigt att trots att jag inte vet om jag vill jobba med hästar i framtiden, så vill jag satsa i alla de ämnerna med, alltid fullt krut liksom.

Tagit en springtur, i lite högre tempo, ätit choklad, hyllat min yoga-app på iPhonen, ja, det var resten av dagen det. Imorgon väntar mattelektion (snälla, gå bra!) och massa annat, men hästapollen får nog stå en dag till inför helgen.

"Tidig kväll" har jag tänkt hela veckan, men vad hjälper det när man ändå inte somnar innan 12 och vaknar utmattad? Blöh, vad är det för oro jag känner egentligen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar