Skriver om allt som faller mig in, mestadels oväsentliga ting.

onsdag 3 oktober 2012

Onsdag

Hua, känns som att skolarbetet hopar sig, fast jag har koll, tror jag. Idag är det ridning, och det är ju nästan två veckor sen jag red sist! Ska rida Skörungur, får se om jag bara skumpar runt i grisepass eller om jag hittar rätt..;)

Ska komma på något projektarbete, kanske blir det att göra ett träningsprogram till mig själv. Både tråkigt och bra, skulle vara kul att ha något helt annat om man nu kunde få en idé, men det är väl smidigt att ha något som man ändå skulle göra!

Imorgon kommer min häst, så då blir det kanske ännu jobbigare.. tur i oturen att vi är väldigt många på lösdriften i år, är ju att man slipper ha fodring så ofta, vilket definitift lär vara uppskattat i vinterns stormar och snö.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar