Skriver om allt som faller mig in, mestadels oväsentliga ting.

onsdag 10 oktober 2012

Onsdag igen

Dagarna går i samma mönster som alltid, och högen med skolarbete har då inte krympt. Funderar över hur jag hade tänkt hinna fira och festa studenten, det finns ju liksom inga luckor nånstans! (Kanske alltså bäst att låta bli?)

Gaaah, är väl ingen överraskning att jag börjar må såhär när det är höst igen, mörkret tär. Lite snö hade kanske lyst upp, men dit är det långt kvar.
Dessutom så har jag lagt upp värsta träningsschemat, kul för all del, men mindre fritid därefter med...
Nej, jag ska väl försöka hitta lite livsmotivation varje dag ändå ;)

Min kära lilla ponnie har kommit ju, underbara killen <3 inte riktigt som förut, men vad kan man vänta sig efter fyra månader med en annan ryttares ridstil.

Sakna folk hemma, och annanstans också. Här passar jag inte in, men ändå gör jag det. Blöh, bara jobbigt, vet inte vad jag vill, känner, tycker, hoppas. Framtiden känns oviss, och jag vill ha den klar. Vill ha framtdsplaner, mål, en strävan, inte vara nån gråzon som jag alltid föraktat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar