Skriver om allt som faller mig in, mestadels oväsentliga ting.

tisdag 8 januari 2013

back in backen

segade visst ut på lovet en dag, kom hit igårkväll. Första skoldagen var som alltid, seg och trist, och jag är grymt omotiverad. Menmen, ett fåtal månader kvar, och jag vet att jag iaf kommer ge allt i skolarbetet! Vad annars har jag för val, heh. Och faktiskt, vi går ju mot vår och ljusare tider, så det får jag finna uppmuntran i.

det var fint att återse lilla Seifur idag, tog en skrittur för att komma igång lite <3 Kallt och snöigt är det här uppe, fast det kunde varit mycket värre. Har pluggat lite med en engelska uppgift vi fick, men fastnade på typ sista frågan. Fett jobbigt. Skickar väl in det som det är då. Sen tog jag en tupplur i vanlig ordning, det är en oerhört dålig vana asså.. men man är ju sååå trött på eftermiddagarna.
Nu ska jag se till att ta en springtur, och lite middag på det så blir det nog bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar